Eén van de allergrootste voordelen aan online marketing is dat bijna alles inzichtelijk is of inzichtelijk is te maken. Maar al deze data die je verzameld kan ook een overkill worden. Daarom kijken wij samen met jou welke data belangrijk is voor jouw onderneming. Met de juiste inzichten en tools kunnen bruikbare analyses worden opgezet. We helpen bij het inrichten, selecteren en verwerken van de analyse die jouw doel helpt te behalen. Of dit nu meer conversies, website bezoekers of leads zijn.
Zelf aan de slag gaan? Daarop zeggen wij doen! Wij helpen jou, je team of andere collega’s binnen jouw organisatie met het begrijpen van online marketing, en het gebruik van de juiste tools door middel van onze training. Train jezelf tot online marketeer en ga zelf aan de slag na de analyse en training.
Analyse en training voor jouw merk
- Filter alle data die binnenkomt naar bruikbare een analyse
- Leer jouw bezoekers nog beter kennen door juist te anticiperen
- Door de online data in het oog te houden, kan je snel schakelen op minder goed lopende onderdelen
- Vorm een basis voor jouw marketing strategie en planning
- Ontdek de trends waarop jij kan inspelen als marketeer
Start met het verzamelen van de juiste data
Googel Analytics
Wil je (meer) inzicht in het reilen en zeilen van je website of webshop? En wil je op basis van data strategische en gegronde marketingkeuzes maken? Ja duuuuh, wie niet! De oplossing hiervoor is Google Analytics. Meet niet alleen het aantal bezoekers, maar zie hoe ze op jouw site komen, welke pagina's ze bekijken, en waar ze afhaken. Met onze gecertificeerde Google Analytics richt je jouw profiel optimaal in.
Zelf aan de slag gaan? Wij geven jou en of je team de perfecte Google Analytics training om direct zelf mee aan de slag te gaan.
Google Ads
Het aller grootste voordeel van adverteren in Google ten opzichten van SEO, is dat je direct, op de zoekwoorden van jouw keuze, tot op de postcode nauwkeurig direct boven aan de zoekresultaten verschijnt. Onze gecertificeerde Google Ads specialisten richten jouw campagne in, of geven jou een handvat in de vorm van training over hoe Google Ads optimaal in te zetten voor jouw organisatie.
Google Tag Manager
Google Tag Manager (GTM) is de slimme oplossing van Google om alle pixels en meetpunten van je website op een centrale plaats te beheren. Maar hiervoor is een goede inrichting essentieel. De pixels moeten wel afgaan op het juiste moment op je website. Een professionele inrichting is de oplossing. En daar kunnen wij je bij helpen.
Samen of zelf starten met analyses
We vertellen je graag de mogelijkheden van analyses of onze trainingen voor jouw merk tijdens een kennismakingsgesprek. Neem gerust contact met ons op.