Merkpositionering: 3 Valkuilen om Te Vermijden
Hey daar, slimme marketeers en ondernemers! We hebben allemaal gehoord van het belang van een krachtige merkpositionering. Het is als het bouwen van een sterke brug tussen jouw merk en je doelgroep – de stevige fundering voor een duurzame relatie. Maar pas op! Er zijn valkuilen op de weg naar merkpositioneringssucces. Laten we dieper graven […]
4 Tips voor het Kiezen van een Online Marketing Bureau
In de steeds competitievere en online drukkere B2C en B2B wereld van vandaag is effectieve marketing van groot belang voor het succes van elk bedrijf. We zouden zelf kunnen zeggen dat ‘groot belang’ kan worden vervangen voor onmisbaar. Of je nu een klein lokaal bedrijf runt of een grotere MKB onderneming hebt, het juiste online […]
De 5 SEO trends voor 2023
SEO verandert altijd, en het kan moeilijk zijn om de laatste trends bij te houden. Maar als je wilt dat je website goed scoort in 2023, moet je jezelf ervan bewust zijn dat in het nieuwe jaar deze vijf punten cruciaal gaan zijn voor jouw rankings. Dus lees verder om erachter te komen wat het […]
Google Ads vs. Social Ads: dit zijn de verschillen
Zowel Google Ads als Social media Ads zijn geweldige en krachtige marketinginstrumenten. Ze hebben allebei hun eigen unieke voordelen, en daarom kan het moeilijk zijn om te beslissen welke je voor je bedrijf moet gebruiken. Ga je voor Google of toch het bereik van Facebook, Instagram of de targeting van LinkedIn? In deze blog kijken […]
Zo lang duurt het voordat SEO werkt: 5 tips
Hoe lang duurt het voordat SEO werkt? Om maar direct naar het antwoord te gaan; 3 tot 6 maanden. Dat blijkt uit online onderzoek. Na 3 tot 6 maanden moet je dus de resultaten van jouw SEO inspanningen terug gaan zien in de SERP (search engine result page). Maar dit gaat niet in alle gevallen […]