Het schrijven van blogs is één van de belangrijkste onderdelen als het gaat om de SEO. Maar vaak zien we dat nog niet alle ondernemers dit doen, en dat is een gemiste kans. Want of je het nu een blog of nieuws sectie noemt. Relevante informatie voor jouw doelgroep in een geschreven vorm scoort. Dat […]

Online marketing fabeltjes bestaan als sinds de eerste dag van het internet. Als de marketingwereld nog niet genoeg fabeltjes, mythes en theorieën kende, wacht maar tot je in de online marketingwereld zit. Het kan zacht gezegd nogal eens verwarrend zijn als je overal in mee gaat. De meeste kennis die online marketeers verkrijgen is door […]

Als marketeer binnen de organisatie ben je altijd opzoek naar de perfecte mix en gebruik van juiste kanalen om jouw doelgroep te bereiken. Bij het inzetten van Social media marketing wordt vaak gedacht, en gebruik gemaakt van B2C (business 2 consumer) technieken. Begrijpelijk als je kijkt naar hoe normaal Social media in ons privéleven is […]

Het schrijven van een SEO blog hoeft niet moeilijk te zijn. Schrijf jij een maandelijkse of zelfs wekelijkse blog voor op jouw website? Dan hoef ik je in deze blog niet te vertellen hoeveel tijd daarin kan gaan zitten. Alles met liefde en aandacht natuurlijk, maar je wilt er wel iets voor terug krijgen. Bijvoorbeeld […]

Je hebt een Google Ads campagne draaien. Dat is opzich natuurlijk al lekker, want je bent direct zichtbaar bovenin de zoekresultaten bij Google op de door jou gekozen zoekwoorden en doelgroep. Maar dit is maar 50% van het werk bij het opzetten van een Google Ads campagne. Veel mensen vergeten dat de google ads conversies […]